سروش سحابي‌مقدم : نکاتي براي کنکوري‌هاي 93-رشته تجربي
محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

سروش سحابي مقدم -ميانگين تراز 8000 - اراک -منطقه‌ي دو

من در تابستان سعي کردم بيش‌تر عمومي‌هاي پايه را بخوانم و مرور لغت و تاريخ ادبيات‌ها را به کرار در تابستان انجام دادم.

رياضي پيش‌دانشگاهي (نيم سال اول) را نيز در تابستان کار کردم و با تمرين زياد در اين درس قوي شدم.

همانطور که در کنکور امسال نيز ديديم اهميت کتاب رياضي عمومي زياد است و تعداد سؤال زيادي از آن در کنکور مطرح مي‌شود.

در درس زيست شناسي علاوه بر تسلط بر کتاب درسي، از کتاب‌هاي کمک آموزشي که سعي در ارتباط دادن مطلب به هم داشته‌اند، استفاده کردم. به اين ترتيب تسلط خوبي بر سؤال‌هاي ترکيبي پيدا کردم.

اعتقاد من اينست که در زيست بيش از تست زني خواندن و مرور مطالب به کار مي‌آيد و با مرور مطالب و ارتباط دادن مطالب به هم مي‌توان نتيجه‌ي مطلوب‌تري کسب کرد.

من از سال سوم شروع به پيش‌خواني شيمي پيش کرده بودم و به نظرم اين کار مؤثر نيز بود.

در تابستان پارسال (سال کنکور) تا آخر فصل دوم شيمي پيش را خوب بلد بودم، به همين دليل در طي سال نيز در درس شيمي قوي بودم و مطالعه‌ي اين درس زمان زيادي از من نبود.

هم‌چنين حاشيه نويسي‌هاي بسيار دقيقي در اين درس انجام دادم که در دوران جمع بندي بسيار به من کمک کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین